2012年10月28日星期日

blueberry crumble cupcake

秋天的气息那么的浓烈。
下午2点多的太阳竟透着夕阳般的柔和光彩。
转眼,天色变暗了,看看时钟,才不过是下午4点半。
我喜欢秋天,舒适的温度,让人心旷神怡。
它没有冬天的严寒彻骨,也不会像夏天般的酷热难耐。
嗯~就是喜欢它。


被Joceline做的blueberry crumble muffin 吸引了,
我用了cream cheese cupcake蛋糕体,香酥粒则参考了Joceline分享的配方。
喜欢它的味道,
喜欢它的色彩。
谢谢Joceline的分享 :)




4 条评论:

  1. 那种天气感觉很舒服。。。。。。嘻嘻~ 金马伦的天气吧!

    今天台湾朋友告诉我,哪儿还不凉。所以还可以穿上短裤。

    看到这个就开始回味了。我一样喜欢。下次也要试试你的芝司蛋糕题。

    回复删除
  2. I'm using my muffin to exchange with your muffin! What a co-incidence that both of us had made the similar food. Autumn has come which means that the crabs also are in season loh! I never have "dai zhap hai"(the crabs that only have egg roes) b4, wonder how they taste like? Like your autumn leaf cupcake cases!

    回复删除
  3. Joceline,
    恩咯,很舒服。。。很喜欢:)
    我先祝你台湾游快乐,满载而归哦,哈

    Jessie,
    yeah, such a co-incidence:)I haven't try any zai zhao hai yet this year, had it before in Guangzhou, hmmmm...I think I prefer our Msian style sweet and sour sauce chili crab :)

    回复删除
  4. 看起来就很好吃
    我喜欢上面的那个

    回复删除